Rederij SijFa Cruises verchartert haar schepen aan internationale reisorganisaties. In totaal werken er ruim 150 mensen waarvan 10 op kantoor en ruim honderd aan boord van de vijf schepen. De persoonlijke en klantvriendelijke betrokkenheid van iedere medewerker blijft ondanks de harde groei het handelsmerk van SijFa Cruises.

De passagiersvaart zit in het bloed van Teun en Marijke Sijbrands. Teun komt uit een schippersfamilie en Marijke heeft een horeca-achtergrond. Samen hebben ze van hun passie hun werk gemaakt en een succesvol bedrijf in cruises opgericht. Vanuit hun kantoor in Malden sturen ze de luxe schepen van SijFa Cruises aan, die het hele jaar door Nederland en Europa varen.

Schippersfamilie

Hoe het begon

Teun en Marijke Sijbrands kennen het reilen en zeilen aan boord als geen ander. Teun was kapitein, terwijl Marijke als hotelmanager verantwoordelijk was voor de gastvrijheid. Deze ervaring kwam goed van pas toen ze hun eerste schip lieten bouwen, een containerschip voor de vrachtvaart. Marijke vertelt: “Daar hebben we vier jaar mee gevaren, maar toen wilden we graag iets anders doen”.

SijFa Cruises biedt haar gasten een unieke ervaring op het water, met een uitstekende service en een gezellige sfeer. SijFa Cruises levert maatwerk, door te luisteren naar de wensen en behoeften van de passagier en daarop in te spelen.

Bij SijFa Cruises staat de mens centraal, zowel de gasten als onze medewerkers. Onze gasten voelen zich welkom en thuis aan boord van onze schepen, die gerund worden door een hecht familiebedrijf.

Teun Sijbrands

>>>

CEO & Eigenaar

Rederij SijFa Cruises wil haar gasten verwennen en ontzorgen. “Ze hoeven nergens meer aan te denken. Het serviceniveau is heel hoog en dat zit hem in de details. Zodra gasten aan boord komen, wordt hun koffer naar hun hut gebracht.

Marijke Sijbrands

Marijke Sijbrands

>>>

Managing Director

Er is een persoonlijke band tussen de medewerkers en gasten, ze gaan heel vriendelijk met elkaar om. Die sfeer maken wij heel bewust en daardoor houden we mensen aan ons. Ongeveer veertig tot vijftig procent van onze gasten komt elk jaar terug.”